va enkelt men svårt det är ändå...

åkte iväg lite sista minuten panik idag för att gå på stadsmissionen och himmel vad massa saker jag hittade kul kul ;0))
men kommer oxå på att jag glömde min mobil hemma. Vad enkelt och skönt det är att inte behöva tänka på mobilen men samtidigt undra om man är efterlyst nu snart då man inte svarar. Tänkte att sambon nog ringer och försöker få tag i en. tänkte ville inte hem ok kör till Leos lekland. Tänkte ja men jag skickar väll ett sms när jag är där från deras data. Men det gick ju inte. Kan ju inte sambons nummer. Haha va svårt allt blir när man inte har mobilen. Men va skönt!!!

haha ett led i att avväckla allt med teknik i minnas liv ;0))) eller nja nej räcker med att minska ner på data andvändandet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt