Mysdag Lilla H

Idag fick Lilla H sig en mysdag. Blev efter en ovantad men glädjefylld inbjudan Leos Lekland.
Började med att gå runt och hade ögonen öppna men tog mig lite tid för att mysa med Lilla H såg på när han hoppade studsmatta, sen åkte vi lite olika ruthikanor. och sen lite hoppa igen. Ja sen vaknade Mini M.



Ögonen letade och letade. Men jag är nog halvblind.
Lite pirrigt och nervöst men så mysigt att mötas av en kram. Då alla som vet hur jag är normalt är jag kanske inte den som kastar mig och kramas men det kändes skönt att det kom.

fika prata fika prata fika prata!!!!
Lite kul var det allt. Svärmor ringde och hon var på gott och pratglatt humör. Fika sällskapet frågade om jag ville ha mer kaffa jag visade ja sen sa jag inget mer. Inser att vissa saker glöms inte och ja ränderna går inte ur en. för vist utan att jag sa nått kom kaffe med mjök ;0)))

Hugo som vanligt äter som en häst det var fika, glass och sen var det godis på det. Avslutades med favoriten hamburgare. han var supernöjd med sin dag!!

jag med och jag tackar för trevligt sällskap!!!!!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt