Lilla H är ju skitkul... göra bort mig i kassakön

Jag tycker det är så där lite pinsamt att köpa kondomer. Fattar inte alls varför. 34år gammal och tycker det är pinsamt jaja.
Men så ser jag att dom har 10kr kupong på kodisar så för fan bara att hugga till. smugglar lite försynt förbi både kodisar och rabbat lapp.
För att i nästa stund hör Lilla H ropa ... han sitter nere vid änden av matbandet hålller upp förpackningen med kondomer...

- Mamma kolla här mamma det är ett hjärta. Mamma ska du köpa hjärta.

Ser hur alla runt mig och kassörskan drar lite försynt på smilbanden och fnissar lite. Jag vet inte hur röd jag blev men försökte släta över det med ett lite försynt JA har du tagit din glass mening.

Kommentarer

Charlotte sa…
Hahaha!!!
Guuuuud va pinsamt!

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt