Nu är det officiellt.

På vår årsdag förra året fick jag ett speciellt brev i lådan. Detta innehöll hindersprövning och namnbyte. Detta skulle jag andvända 1år senare då sambon ville att jag skulle bli hans fru. Jag fyllde i och sen dess har papperna legat i garderoben.
Vi har pratat hit och dit och fram och tillbaka hur i hela fridens namn ska vi göra. Vi ville gifta oss i kyrkan det vet vi ju. Men sen då.
Beslutet landade i att bjuda den närmsta familjen. Sagt och gjort. Min pappa i brunei meddelades då det gavs ett tillfälle. Malena har fått sin inbjudan. Kanske under mindre formella former.
Sen gick det iväg 5 vita kuvert med inbjudan i.  ( Bilder kommer ;0) )

Så nu vågar vi prata om det dela med oss 15 augusti (japp en måndag) kommer vi gifta oss litet intimt med närms sörjande med oss.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt