Hon går .. hon går .. hor går..

Mini M har tagit några trevande steg den senaste veckan. Alla dessa har ju så klart tagits när pappa inte varit hemma. sen när man ska visa pappa sin förmåga då vägrar hon totalt.
nu är pappa på jobbresa och det sista han  sa innan han åker är väll att jaha nu går hon säkert bara för jag åker bort.

igår pratade jag med mamma lite om läkarbesöket och medicinen. Helt plötsligt står Mini M upp och jag bara stannar av och säger men gå då och japp
där börjar hon gå. jag backar sakta bakåt.
-hon går mamma 1 meter .. ah hon går nu 1½meter... mamma hon går ... ja kom igen titta då går. 
hon börjar från leksakerna och går ända fram till tvn. Det är 2½meter som hon går själv.
Jag blev så avbruten och paff att jag helt inne att hon går att jag helt tappade vad vi pratade om.

en bra början. synd bara att hon är så ivrig i övrigt att hon inte har tid att ta balans. För då hade denna ungen gått nu det är ett som är säkert för hon kan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt