v.9

Måndag: Tillbaka till det normala livet. Hugo jag och Millsan var hemma och tog det rätt lugnt. på kvällen var det bowling och äta med jobbet. Dom hade tydligen vunnit en friskvårdstävling. Folk har varit duktiga på att ta sin friskvård och haft pausgympa på jobbet. Jag njöt av vinsten även om jag inte bidragit fullt ut till att vinna den kanske. Bowlingen gick fint fint. Jag kom 3:A och fick 3:e pris.
På kvällen ja vad ska jag säga ... det var detta som ledde till en dödsstöt som gör att jag är där jag är idag. Men det var väll kanske bra och nyttigt det med. Men det får en att tänka genom livet lite.

Tisdag: Var inte mig själv under hela dagen. Tog mig samman och åkte till babysimmet. Oh gud va kul milly skrattade galet hela tiden. Det märktes att hon njöt till hundra %.
Sen efter det var det storhandling på ICA. Hade ju inget hemma alls. På kvällen får jag chockbeskeden att jag troligen är polisanmäld för förtal i bloggen. Ja ja hur eller hur var svärföräldrarna här och passade små darlingarna så jag kunde gå på avslutningsgången av matlagningskursen.

Onsdagen: Gick runt i lite virrevarr så, valde att ta lite beslut under gårdagskvällen. Ta lite pause samla ihop mig och försöka hitta tillbaka lite styrka och glädje i livet. Hedda fick vara hos svärföräldrarna på EM jag åkte till IKEA köpte och inredde Heddaas rum. Så kul och glad blev hon lilla loppan.

Torsdag: L-8 och M-in var här och fikade. Blev en liten FL mini fika men ack så trevligt ändå. Tack tjejer!! Blev lite inspirerad av gående A och O så vi gåtränade lite här hemma. Milly kan ju gå ... hon har styrkan och kunskapen men inte modigheten. Men i full medvetenhet och glädje gick hon faktiskt 1 meter för att kramas utan mig. Sambon kommer hem igen efter ett par dagar i Jönköping. Skönt att ha hela flocken samlad igen.

Fredag: Jag och Hugo var hemma och tog det lugnt. Fixade lite tradera vinster som vi åkte och lämnade vid lådan. På eftermiddagen låg vi lugnt och skönt och vilade jag hugo och Millsan. T kommer hem och innan ordet är faktum mår jag skit. Kollar och det visar sig att jag har feber. Kvällen blir fryyyys mår skit och skit. Svamlar känner mig jätte ynklig.

Lördag: Jag ligger mår inte alls bra. Tar lyssne på min kropp och tar lärdagen som en vila dag. Jag jobbar stenhårt på att flytta min blogg. Det är inte helt lätt arbete. har nog gjort lite fel och missat rätt många kommentarer. Men men ca 90 inlägg flyttade jag ju. På kvällen ser Hedda inte pigg ut. Det visade sig att sen hade hon hög feber. Somnade jätte tidigt.

Söndag: T var iväg hela dagen på flyguppdrag. Barnen tar det lugnt speciellt Hedda som fortf. har feber. efter lunch tar vi på oss och tar en promenad till affären för att köpa gröt till lilla kräsna damen M.Städar hemma, känns skönt att städa ut alla sjukdommar. Försöker övertala mig själv att nu ska vi bara vara friska.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt