Härligt med folk som vågar...

Fråga rakt ut. Vågar vara ärliga. en läsare frågade mig nyligen om bloggen handlade om denna. Det gillar jag. Tack för du frågade mig och inte bara antog!! hoppas du vet vem du är!! Då vill jag förtydliga att det jag skriver må vara kontroversillet utmanande och heta ämnen. Jag är väll lite i en fas där jag gillar att utmana. Gå till attack på känslor det nog finna många som bär på innerst inne men inte vågar prata om.

min blogg är ett forum för glädje sorg tankar funderingar bluppar och allt annat. Min blogg finns inte att söka fram vad jag vet. Brukar testa att söka på alla sätt i världen på att söka fram min blogg. Men än har jag inte lyckats. känns ju lite som jag borde ju veta vad jag ska söka på med ;0) jag ger ut min blogg på vissas sidor ja det gör jag. Och sen har man fått adressen av mig.

Jag är inte ute efter att skapa läsar statestik eller jaga anhängare till min blogg. jag skriver för jag vill.

jag skriver aldrig om vänner om det är negativt. De jag skriver om om jag skriver om personer i negativ form är det för att jag inte klassar dem som vänner. jag har insett efter mina 34år i livet att jag kan inte älska alla alla kan inte älska mig. jag anser orkar man inte med det och tycker man inte om det får man väll inte läsa då helt enkelt.

har kommit på att genom att skriva av mig får jag utlopp för min känsla och sen skakar jag lätt av mig den och kan gå vidare i livet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt