ärlighet varar längst... NOT

Har insett bittert att ärlighet inte vara längst i slutändan.
Jag är en sådan person eller blev mycket efter mitt år i USA lovade mig själv då att jag ska vara ärlig. Inte lika ytlig och falsk.

Jag är ärlig och säger som jag tycker det är. Är jag trött och mår inte bra säger jag det. För om jag är så trött att jag knapt vet vad jag gör om dagarna varför ska jag stå där med ett leende och säga åh allt är så himla bra.

Kalla mig fröken negativ ... ja men jag är ärlig. Finns vänner där ute som vet och fattar vem jag är men kan ta mig för det. Kan få mig att skratta. Kan få mig att vara den där possetiva glada tjej jag kan vara.
Men jag har insett att jag tror det är bätte att vara ytlig och oärlig och bita ihop än att säga sanningen eller nått. tråkigt bara att man inte får vara den man är och våga säga sanningen.

Jag tycker dock det är härligt för man får verkligen se och veta vem och vad man har runt sig och det gör mig glad!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt