v. 10

Får nog denna veckan skylla på alzimers light. 

måndag: Hedda är hemma och sjuk. feber yra för hela familjen känns det som. Fast nu var jag frisk i alla fall men hedda fick det. Det lustiga var henne sätt att ha feber. Massa feber på morgonen sen inget på dagen och sen massa på kvällen. Hon var super pigg ändå ju.

Tisdag: Hugo fick gå på dagis och hedda fick vara hos svärfar då jag och svärmor var på babysim med milly. Sen hem och vila vila vila.

Onsdag: Vi tar en tripp på stadsmissionen. Hittar lite fynd som vanligt.En massa fina po.p byxor blev det. Folk är dock inte kloka trängs så vagnen nästan kläms. Herre gud!!! När jag hämtar Hugo var han inte alls pigg. Jahapp nu var hedda frisk men då var Hugo sjuk och jo vsit tusan var det feber skiten.

Torsdag: Alla barnen hemma nu hedda är hemma feberfri dag. Hugo är inte alls pigg. VI skulle till Barnkliniken med hedda så det blev för t att vara hemma. Kunde ju inte dra med 2 barn dit ju.
Det gick bra på barnkliniken astman var rätt diagnos och vi ska fortsätta med spreyen ett tag till. Vikten var det dock sämre med. Ungne hade inte gått upp som jag trodde utan stog still. Läkaren var inte orolig som tur var. Eftermiddagen var lugn.

Fredag: nu fick minsan hedda ta sig en tur till dagis för hon har varit hemma många dagar och behövde leka av sig lite. Hugo var feberfri igen. Vi tog en trip till Kyrkans ÖF för att få nått kul. Mys mys som vanligt med Anna Maria och pågarna V ;0) Hämtade hedda lite tidigare.

Lördag: ja du här sviker minnet totalt Men jag vet att det bara var jag och barnen... ;0)

Söndag: Storstädning ... så skönt när det är över!! Sen var det iväg och gå på barnkalas!! T kommer hem tidigare än planerat.

håll till godo ... lite luckor och massa sjukdommar!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt