Amningshjälpens riksträff

sakta men säkert har den kommit närmre och närmre. Ville, ville inte ville, ville inte.
T har puchat mig massa att åka.

Vist med tanke på allt borde jag åka så var det ju. Jag fick desutom glädjen att få det sponsrat. Men så är jag som jag är osäker och lite blyg av mig. När jag kommer bort märks det kanske inte men inne i mig är jag det. så rädd att göra grodor och då är det inte så kul ju.

sen är jag inte skapt för att sova borta så där. Enkelt boende i våningssängar i 4-bäddsrum. Gulp hur ska detta gå och så med Milly. samtidigt som jag läser att många läääängtar så efter det och säger att det är fantastisk kul.

Det kommer ca 70 vuxna och 44 barn varav 33 småttingar mellan 3 månader och 2,5 år.Så det borde ju finnas någon man kan prata med och Milly kommer nog ha fullt upp. men lite oro hur ska det gå med mat, mattider och sovtider ja allt. känns lite skary faktiskt!! 

samtidigt ska det bli kul att åka och se allt live och kanske säga hallå till folk som följt mig i mitt amningskaos. om nu folk som varit med i detta vet vem jag är. det återstår att se ju.
ska bli skönt att åka till ett ställe där det är OK att hänga ut en tutte för min 1årting utan att det skapar blickar. samtidigt som jag tänker OJ ammar jag för lite hehe ... suck

kallas det resfeber eller?!?!?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt