v. 11

Måndag: Hedda är hemma och myser på fm för att sen bli hämtad av pappa och hans fru. Hon var så lycklig ... var länge sen hon träffade pappa nu. På kvällen tog t med sig alla barnen som var kvar hemma till musik leken och jag fick en välbehövd stund för mig själv.

Tisdag: Babysim och sen hämta hugo på dagis. Inget mer den dagen.

Onsdag: Sista p mötet för att avsluta den kontakten känns bra nu får vi hoppas att vi får mer hjälp där vi ska gå vidare.

Torsdag: Träffade Fröken Karlsson och Meya på IKEA för lite morgonmys mat äta mums ;0) valde detta för att tjejerna ska ha lite sjuk karantän och eliminera bassiller. Sen blev det modehuset när vi ändå var så nära. men minna är duktig och höll i plånboken.

Fredag: minns inte så noga men det var mysigt!!

Lördag: dagen inledes med barnloppis på Giraffen. Fyndade lite. Fynden kommer bara jag lär mig ladda av kameran lite bättre. sen bar det vidare till max hamburgare. För att ladda batterierna.
Hem och fixa lite. Sen kom t hem med nya garderoben så ni kan ju gissa vad vi gjorde hela em och kvällen ... skruva och flytta kläder men va bra det blev.

Södag: börjar dagen med en låååång promenad med M gud så skönt!! nu så kan man väll våga säga att våren är här. Sen var det vidare till kalmar lämna hedda på kalas. Sen tog jag och hugo en handlingstur på maxi... var verkligen dags att ladda kylen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt