- 10 kg på 5 månader

Hade tänkt då jag hittade lite före bilder... men ack nej tack. Det syns inte ett duft och jag fick inte till lika dana bilder. Så ja ni får lita på mitt ord att det känns.
men sen jag började jobba med vikten har jag nu äntligen nått delmål 1 så när som på 0.5kg ge och ta liksom.
Delmål 1 var gå ner alla bebiskilo och det var 10kg för att vara där jag var när jag började min graviditet.

Så glad 10kg är mycket och jag ska leta fram lådan med gamla byxor som BORDE passa nu!!! hipp hipp hurra till mig.

Del mål 2 nu är ner till det jag vägde när jag träffade älsklingen. vägen dit är ca 8kg så det är ju mindre än jag gått ner på 5 mån. Måste dock nog börja träna för att nå dit. det är inte min starka sida tyvärr.
Måste skärpa till mig. Har ju ca 4 mån på mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt