i löve blocket... nytt sovrum


jag och maken var på ikea för ett bra tag sen. då sålde de ut en säng som bägge föll för. fast de hade inte alla delar. men det visade sig att de inte skulle ha slut på den utan bara lite ändringar och därför sålde de ut de gamla.


vi bestämde då att vi ville ha den sängen. men avvakta tills vi blir rika ha ha ha


sen har jag drömt och längtat men det har liksom varit så mycket annat som skulle komma mellan rent ekonomiskt. Så ja drömma fick jag.
men så sitter jag på blocket en dag. ja som jag gör varje dag ha ha. och hittar just denna sängen .. det nedriga var att just denna dag var vi på väg ner till


men jag mailade och frågade om den kunde hållas till efter helgen. fick inga svar. tänkte men ja ja då gick det väll inte. lördagen mailar jag igen då den fortf. finns ute. han ringer. jo då det gick bra att hämta på sön.


sagt och gjort efter att ha övertalat min lite skeptiska man så bokades släp och säng hämtades.


även efter viss tveksamhet och noga övervägande från min lite skeptiska man köptes ny sovrums tv med inbygd dvd ... tjooo hooo njuta i sovrummet i ny säng på ny tv. en 32 tum så det kan var lätt att bära ut i uterummet med.


här kommer lite bilder på resultatet. och sååå nöjd blev jag. och sparade 1900kr på sängen gjorde jag. inte alls dumt. måste säga blocket är bra!!









BRIMNES säng. 

Kommentarer

Michelle sa…
Härligt med lite ny/gammalt och snyggt blev det. Rummet känndes lite luftigare med, när man ser det live. Du och dina klipp, du är ju bara en höjdare på göra fynd!

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt