egen tid





Denna vecka har ju jag telefon pass vilket innebär att jag måste sitta på jobbet kl. 16

jag satt och fick 1.16 timmar pluss i mån och jag fick 30 min igår. så idag kollade jag med mina kollegor och det var 3 kvar till 16 så jag unnade mig en välförtjänt friskvårds timme. 


Ut och njuta av solen och vädret. Behöver man verkligen när man är instängd en hel dag. fantastiskt hur en timmes friskvård piggar upp en på em. men det är väll det som är det fina med att ut och röra på sig även om det är det lilla ekla. 





sen möta upp M för att ta en prom på stan njuta av att få vara lite ledig när man slitit så länge de andra dagarna och jag vet att jag sitter till minst 16 de andra dagarna med. 


vi körde lite shopping M och jag utan barn. när har det hänt.


Nu var det mäst jag som shoppade kändes det som och M som höll påsar ha ha ja för gravid är ingen sjukdom klart man kan låta den gravidisen spring och hämta och bära åt en ha ha ha 









nej fy va elak jag är. 







här följer lite bilder av mina inköp.


suveränaste muggarna




Molo kjol 70%




Paket lilla h 3 tshirts





Skolväska stora h



Strumpor maken



Stora h







Gympa kläder stora h



Jacka



1099kr skor för 150kr



800kr skor för 150kr



Kunde inte motstå




Till höstens foto hi hi








när jag kom hem var hela huset tomt de kom inte hem förn jag läggdags. ha ha vad gör man i ett tomt hus. jo tittar på tv ha ha ända chansen att få se nått i detta hemmet. 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt