ännu en lite ängel har fått vingar


Usch fy denna fruktansvärda sjukdom. Canser.
Har en "nätvän" som jag haft lite kontakt med när jag bodde i Nybro. Vi hälsade på varandra med och jag har följt henne under många år.
Hon har 3 fina barn. Fick en sista lite prins här för ett tag sen. Han föddes med komplikationer och startade livet med lite mer utmaningar än andra. Men överlevde det fint och var en härlig liten lockig prins som kämpade på.
sen kom beskedet. prinsen hade fått canser. usch vad orätt vist. som om det inte var nog med allt han gått genom. följt hans resa varje dag. beundrat hans kämpar vilja och hans föräldrar. tyvärr orkade inte denna lilla prins med allt och valde att somna in.
Så himlen har fått ännu en fin lite ängel. Tyvärr lite för tidigt i mina ögon. unga människor och barn ska inte bli änglar i förtid tycker jag.




skickar många styrkekramar till hans föräldrar som måste gå igenom detta hämska att begrava och leva vidare utan sin fina prins.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt