Blogg torka feber

Har ju legat ett par dagar i feber och totalt off. Feber kom krypande efter lunch på lördagen. Sen låg jag pall. Jag skulle baka och bjuda på kalas. Fira sonen då han fyllde 6 år. Men det gick inte jag bara låg. Söndagen var samma sak. det var bara så att jag inte kunde ligga för kl 12 invaderade en liten hög med barn för att ha kalas. Tack och lov att 3 av dem hade sina 2 underbara mammor med sig. Som hjälpte mig jätte mycket att genomföra kalaset. Ni är underbara tack så himla mycket.
Sen låg jag resten av kvällen.

Måndag vaknade med feber men jobbet ja det väntar inte så jag Försökte gå till jobb kom dit pallade 3 timmar sen var jag inte alls så kaxig som jag trodde. Så jag åkte hem.
Sen var det hem och kurera mig försöka få tillbaka magen till mat. för äta kunde jag då inte.
nu är det torsdag och feber och skit är ett minne blott tack och lov.

Så nu drar jag igång min semester frisk och kry!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt