blocket del 2


ha ha eftersom jag nu skriver om blocket fortsätter jag.
jag såg en annons om kläder till stora h storl. och lite större.
det var mycket 134 och 140. var mycket fina saker och jackor. En hel del sommar kläder vilket hon behöver.


tänkte ja man kanske ska kolla. damen här hemma växer ju alltid.
har fått en del kläder av en mycket go kollega med. Men i detta paket var det lite jackor och klänningar.
så detta skulle komplettera hennes garderob.


fick svar att det var mycket mer kläder och fanns lite till om jag inte var jätte petig med lite fläk så. det är jag ju inte min dam är bra på att göra egna.
hon skrev att jag fick allt för 600kr.


hon skickde även med en påse med lite större storlek att växa in i.


hon skulle in till kalmar igår. ringer... jag förklarar att ja hade lite svårt att ta mig in. men då sa hon att det var lugnt hon kunde skicka gubben sin. sagt och gjort hennes make kom och langade in 4 kassar kläder. fick en chock.
packade upp och allt detta fanns med. Herre min skapare... helt galet och dottern var överlycklig.
87 plagg så 7kr plagget.































Kommentarer

Michelle sa…
Du gör fantastika klipp!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt