v. 5

Måndag: dagen var ganska slapp gjorde inte så himlans mycket på FM. Sen på Em var vi hem till Sofia och barnen för att fika lite snacka skit. Sen var det sångleken med hugge.

Tisdag: Nu var Tomas lite pappaledig. Nice, vi tog oss till babysimmet och var med bägge 2 mysigt kul och stärkte T lite i simrollen med Milly. Hämtade barnen, hem och tog det lite filmjölk EM. Heddas kompis kom och lekte. T försökte bygga lite på rummen mellan sitt pappavarandre. hehe han slapp minsan inte undan. Hna insåg att det är inte så lätt att hinna med och göra saker med en liten Milly.

Onsdag: Var hos barnpsykologen. Tyckte det var ett bra möte fram till hon säger att ja då behöver vi väll inte träffas mera. SUCK ja ha utkastade mitt i allt arbete. Var det färdigt nu eller. Fattar ingenting. Hämta barnen var iväg på Buhus och fixade lite av de sista sakerna till rummen där uppe.

Torsdag: skickade iväg t hela dagen med Milly var faktiskt hur gutt som hälst att bara vara ensam hemma. Vilade och duttade grejjade och städade ut min tvättstuga. Det var ta mig tusan tvunget. Gud så skönt.

Fredag: Begravning stog på schemat. Usch fy inte kul. Finns i annat blogg inlägg. Sen var vi hos svärisarna efteråt och tog det lugnt. Lämnade Hugo hos Sigge där han skulle vara stor kille och sova över.

Lösdag: Börgar med att lämna Hedda hos A (pappans nya fru) där hon skulle vara och mysa lite med henne och magen. Hämtade upp 3/4 delar av fam Olin + min hugo. Tryckte in oss i bilen. Körde till stadsmissionen och fyndade lite. Hade som t sa 2 kassar att lämna in men fick med mig en hem. Haha ja så kan det gå. Kände mig nyttig som gjorde så att min son fick sin rosa tanten istället för massa godis.

Söndag: A kom och lämande Hedda (hon fick välja själv om hon ville sova eller inte) hon valde att sova. Det hade gått bra och dom hade haft mysigt vilket glädjer mig. Sen var vi i kyrken det var ju dopets dag och alla barn som döptes 2010 skulle få lite extra hedring eller vad man nu säger.
På Em tog jag och Millsan en promenad med M trots att vi känner oss däsna .. tänkte att lite frisk luft mår man bara gott av. Kvällen var lugn då vi inte var på topp.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt