Dagens Stora H

Stora H är så kul.
Som ni alla vet är ju inte jag och T gifta utan jag och barnen (utom Mini M) heter k-sen och T heter ju E-all. Vi brukar säga pappa ekvall för att hålla sär han lite med Stora Hs och Lilla Hs pappa ju.

Stora H ska sätta sig och rita. Går till skåpet för att hämta saker där.

H: - Men hörru Mamma E-all vart har du gjort av mina pennor.
M: - va sa du? men Stora H jag heter ju inte E-all var har du fått det ifrån.
H: - jo Stora H e-all, mamma minna e-all.
M: - men Stora H du heter ju inte E-all ju.  Vad heter du?
H: - jo jag heter e-all.
M: - vad vill du heta?
H: - jag vill heta E-all som pappa E-all. Jag vill heta E-all hela tiden.

i samma stund kommer t hem och jag berättar och hon ger t en stor kram och säger jag vill heta som du.

Så gulligt. Tyvärr tror jag inte hennes pappa skulle gilla detta. Får väll på sin höjd till en tänkbar E-all K-sen eller nått om vi någon gång kommer till att gifta oss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt