Nu har jag varit hemsk mamma igen...

Min dotter 10 mån är ju som hon är just nu. Ja astman och rädslan att äta är stor för henne då hostan och astman gör att hon spyr. Detta gör att hon vill enbart amma ju. Jag är sååååå glad ja har amningen. Hon får i sig bra och jag känner att boobsen hängde med nu och har börjat göra mer mjölk. Kissar och bajsar så det går ingen nöd på henne.
Men vist amma amma amma men men det får det vara värt.

Men jag hade anmält mig till matlagningskurs på kvällen så i detta amnings kaos inferno lämnar jag min dotter hemma hos pappan och hon kan inte amma. Så nu har jag väll åter igen varit hemska mamman.
Hann inte ens med att testa välling då hon somnade innan så jag tror hon överlevde.

E lite irroni i detta hoppas jag ni förstår. men tanke på dagens tidigare inlägg. Jag är hemska mamma som utsätter mitt barn för smitta. Borde nog be mina 2 stora att flytta då. Samtidigit som jag helammat 6 mån och ammar fortfarande och kommer fortsätta med ett tag till (utan att känna mig äcklig) då jag är stolt att jag kunnat amma. Bara för att jag vet att det är det bästa skydd och mat jag kan ge mitt barn!!

men det var skönt att efter haft Milly på mig som en igel i 1.2 vecka nu få vara borta 2 timmar själv. Pappan är super duktigt!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt