Dagen blev inte bättre idag...

Var på latjoland. Där milly hostade så hon kräktes. Vi hade rint barnakut och bett att vi måste ha mer medicin det här funkar inte. Dom skriver pulmicort till henne. Sen skulle vi ha middgs gäster på kvällen så vi avrundar lite tidigare än de andra och tur att vi åkte när vi åkte. kom till apoteket och då visar det sig att medicinen vi fått utskrivet är slut och går inte att få tag i .. kul och ja Milly var inte bra alls. 1 timme senare 2 samtal till barnakut och andra apotek fick vi recept på annan variant av samma medicin. Helt slut hem och försöka få i tjejen mat. Ammade och fick vatten. Sen åt hon faktiskt burkmat 5 mån len och fin men tyvärr fick hon ett anfall och då kom det upp igen. Varje gång hon hostar kommer det känns inte kul alls.

hon dricker vatten och ammar så jag får vara glad. Nu sover hon gott i soffan. Kan tillägga att hon var lite piggare och lekte lite här hemma.

Sen ja hahahah ringer Sofia och bilen är DÖD. Så det var bara att inse att vi står med massa mat hehe. Tycker mest synd om barnen som gick här hemma och var så glada att Melle skulle komma men det var att förklara!!


Du kanske borde vara mer rädd om dina barn. Utsätta Milly för så mycket bakterier när hon redan är sjuk. Fattar du inte hur mycket smitta det finns på leklandet? Du gnäller jämt om att hon är sjuk. Kanske du borde hålla dig hemma och inte utsätta henne för massa hela tiden. Barn som är sjuka mycket behöver oxå vila. Kanske är ditt fel att hon alltid är sjuk.......
IP: 217.174.67.70 15 Februari, 12:39   


Jag är den bästa mamman Milly kan ha. Jag är super rädd om henne och mina 2 andra barn. Har behandlat alla mina barn lika och haha ja har nog minst TFP dagar av alla i hela sverige eller nått. Vet inte varför du tycker du har rätt att bedömma mig som orädd om mina barn.

Gnäller gämt att hon är sjuk den var ju till att ta i hon har varit sjuk ca 2-3 gånger innan detta. Desutom har jag ALDRIG skrivit om det här innan eftersom jag inte sett det som ett problem innan. Så vart du får fram att jag skriver och gnäller om det finner jag oerhört spännande.

Sen är hon INTE alltid sjuk heller ju. med tanke på att 3-4 förkylningar på 10 mån när man har 2 stora syskon som går på dagis, det är fan INTE mycket.

japp jag tog henne till ett lekland. Eftersom du är så himla duktigt förklara för mig hur man säger till 2 stora barn att dom INTE får gå till lekland. Anser jag att Milly klarar det är det min bedömning och ingen annans. Vila kan hon göra lika bra i vagnen på ett lekland som hemma. Sen var det så att hon var superpigg när vi åkte och blev dålig under dagen. Barn funkar så, viste du inte det!?!?! För självklart hade jag tänkt annurlunda om hon hade haft 39 graders feber hemma innan vi gick. Men nu var det inte så.

Varför vara anonym och inte våga stå för den du är. Jag står för den jag är och vågar visa att ja jag tar ut mitt barn om jag anser att det är ok.
15 Februari, 13:41  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt