Here we go again... oxå lite städad


varför kan jag bara inte vara tyst.
Allt började när jag naivt trodde att jag med att fråga om jag får tillbaka en sak skulle få det. Men ikke nu startar skiten igen. Jag hade tydlgien gett bort detta. Och jag skulle bara kunna glömma.
Jag mende på oki skit i det då jag offrar ståbrädan då.. det drabbar ingen fattig som sofia säger. tänkte va skönt det stanna där .. haha nej då så klart inte. Vad dum jag är. Men men nu har jag i alla fall fått höra vem jag är ... och hur jag är som person.

tydligen är jag så här som person.
Du hänger ut mig gång på gång. Du stjäl. Sök hjälp!!! Tror du skulle behöva det i alla situationer!!
Du har tydligen problem. Varför kan du aldrig hålla dig till sanningen. Det har du tydligen svårt med.
kanske ska lära dig skillnaden mellan få och låna. fattar bara inte varför du ljuger. det har du gjort sen dag 1. du är en ensam tjej och kommer nog bli om du inte ändra dig och blir en bra människa. kommer nog aldrig hitta en nära vän som du behadla dina vänner.

Inte kul att höra om sig själv. Känns om personangrepp. Men men antar att jag får glömma och gå vidare. Är inte värt det för en ståbräda och ett parasoll. Parasollet får vid första bästa tillfälle åka till stadsmissonen och skänka lycka istället!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt