Stora H gulliga Stora H

Upptäckte när jag var på toa att mitt puder låg och prydde badrumsgolvet. Kallar in henne och ja hon erkände att det var hon. Hon menade på att hon var avensjukt att jag hade så mycket smink. (haha rätt kul med tanke på att jag aldrig sminkar mig) men i hennes ögon har jag mycket smink.
Jag säger och försöker förklara att hon måste bli lite större innan får smink.
Hon blir lessen och säger att hon så gärna vill ha smink.
Då säger jag att det är bara tanter som jag som har smink ju.

Då säger Stora H samtidigt som hon tar tag i sina kinder och visar.

- men mamma du är ingen tant du har inte kinder som hänger ner så här.

Tack min älskade Stora H jag är ingen tant!!


Anna O  om H gulliga H:
Ha ha hon är för härlig H! =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt