Till dig anonyma som vill tycka så mycket om mig...

Någon här har varit snäll och bedömt mig som mamma uti från detta inlägg i min blogg.

Blogg inlägget ser du dagen belv inte bättre

Anonym om Dagen blev inte bättre idag...:
Du kanske borde vara mer rädd om dina barn. Utsätta Milly för så mycket bakterier när hon redan är sjuk. Fattar du inte hur mycket smitta det finns på leklandet? Du gnäller jämt om att hon är sjuk. Kanske du borde hålla dig hemma och inte utsätta henne för massa hela tiden. Barn som är sjuka mycket behöver oxå vila. Kanske är ditt fel att hon alltid är sjuk.......
IP: 217.174.67.70
Jag är den bästa mamman Milly kan ha. Jag är super rädd om henne och mina 2 andra barn. Har behandlat alla mina barn lika och haha ja har nog minst TFP dagar av alla i hela sverige eller nått. Vet inte varför du tycker du har rätt att bedömma mig som orädd om mina barn.

Gnäller gämt att hon är sjuk den var ju till att ta i hon har varit sjuk ca 2-3 gånger innan detta. Desutom har jag ALDRIG skrivit om det här innan eftersom jag inte sett det som ett problem innan. Så vart du får fram att jag skriver och gnäller om det finner jag oerhört spännande.

Sen är hon INTE alltid sjuk heller ju. med tanke på att 3-4 förkylningar på 10 mån när man har 2 stora syskon som går på dagis, det är fan INTE mycket.

japp jag tog henne till ett lekland. Eftersom du är så himla duktigt förklara för mig hur man säger till 2 stora barn att dom INTE får gå till lekland. Anser jag att Milly klarar det är det min bedömning och ingen annans. Vila kan hon göra lika bra i vagnen på ett lekland som hemma. Sen var det så att hon var superpigg när vi åkte och blev dålig under dagen. Barn funkar så, viste du inte det!?!?! För självklart hade jag tänkt annurlunda om hon hade haft 39 graders feber hemma innan vi gick. Men nu var det inte så. Kan tillägga att Milly har fått astma och bara för hon har det kan vi inte stänga oss inne ju utan det har mer handlat om en kamp att få rätt behandling och medicin!!

Varför vara anonym och inte våga stå för den du är. Jag står för den jag är och vågar visa att ja jag tar ut mitt barn om jag anser att det är ok.

Så här go och glad var hon fram till EM ju.
 
Sen helt plötsligt såg hon ut så här (obs klädbyte pga olycka)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt