Tatuering på fredag

Jag var så nöjd allt var toppen bra hade allt under kontroll tyckte jag men nu känns det som ren panik. Jag har fått tiden på fredag vilket inte är smart hur tatuerar man sig med en 2 åring och en 3,5årings närvaro. Sen motivet klart och jag var sååå nöjd och glad kändes bra och rätt. Vist nån liten tvekfundering så (hjärtat med barnens namn ju) tvekning om tänk om där kommer fler barn vart ska dom få plats. Men jag tänkte äsh haha fler barn vet man aldrig om man får ju och då får jag välla göra en till. Men sen kommer pojkvännen och sätter giller i huvudet på mig och visar sig han har tänkt det samma. Men tjena … ja och tog upp att om man får fler barn så kanske det barnet undrar om varför inte det får stå i det där speciella hjärtat och om det är mindre värt. SUCK tack för den televerket. Suck så nu har detta malt och malt i huvudet som bara den. GRRRRR ibland kan du vara lite vuxen och tråkigt T.E. Men samtidigt ja du har välla rätt … men grrrrrrr det sitter långt inne och ta inte åt dig nån ära och hoppa runt i segerdans för att jag sa det!!! Nu har jag i alla fall kommit på en alt lösning på allt!! Nu ska jag bara jaga barnvakt!! Vad den alternativa lösningen är som jag innerst inne är sketa nöjd med får ni inte veta!!! Efter fredag får ni veta!!! Ha T. E. jag ska fortf vara så ikke vuxen att jag ska göra en tatuering ju * gör ett sådant där humf ljud som du gillar * men den ska vuxen T. E. samvete modifieras. Fast innerst inne är jag glad för det … tack du fick mig att tänka efter och göra det jag faktiskt är mer nöjd med!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt