31 år idag hipp hipp hurra till mig.

Ja må jag leva ja jag må jag leva ... hurra hurra hurra!!
Vaknade efter en mycket mysig gårdag!! Var iväg och bowlade... roligt som F.A.N men svårt och inte gick det bra men kul var det. Tror det kanske förhoppningsvis ... gjorde min bowlingpartner inte helt avig att göra om det.
Man behöver verkligen inte vinna bara man har roligt under tiden.
Vaknade i alla fall med sång och kaffe på sängen. Hur mysigt som hälst. Det blev inte den traditionella prinsess tårtan som jag brukar få men helt klart minst lika bra!!!
Så fick jag ett jätte stort paket ... haha så klart den bästa present man kan få.. nu har hon allt hon behöver!!!
Sen gjorde vi oss i ordning och åkte ner och övade dykning på badhuset... hur kul som hälst.

Nu sitter jag och njuter av värdens godaste glass och tittar på harry potter och väntar på att SÖT ska komma hem!!! Så får vi se sen vad kvällen ger och hur slutet av dagen blir men trots lite ändrade planer och så där blev det en bra dag!!

Tack T. E även om jag var lite avig i början!!



Grattis!
19 Oktober, 16:00  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt