Harmoni


Kommit in i ett harmoni stadie som känns underbart!!
Barnen och jag har det bra vi tjafsar inte alls utan har fått bra rutiner och bra koll på allt! Sen bråkar barn som barn alltid gör och vist hittar dom på skit!!
lilla h har kommit in i ett jag är tuffa bråkiga killen stadie och ska börja utmana mig lite nu. Men det hör nog åldern till ... kommer inte helt som en chock men vist retar det gallfebern på mig mellan varven.
stora h är för rolig när jag höjjer rösten till henne sätter hon fingrarna i öronen och säger mamma jag får faktiskt ont i öronen. Fast å andra sidan har hon börjat fatta att när jag kommer dit är det att bruka alvar för då är mamma arg inte läge att pucha henne mer.

Börjar så sakta komma i ordning hemma en hel del kvar men jag tar det med ro. Nu ska jag rensa ut ltie och sätta över till ex et ... så han får lite saker han med. Jag fick med mig så mycket för det är inte lätt att dela ett hem och veta vem och vad som ska ha det ju.

Kärleken och harmonin mellan mig och T. E känns bra nu jag har kommit till en bra punkt. Kärleken har vuxit och nu är den ända in i innersta skalet och det är kärlek. Nu känns inte ensamheten så skrämmande och att han har massa saker i sitt liv för jag känner mig säker på mig och mer och mer på honom ju så det gör att jag tacklar allt bättre. Sen kan jag nog få tillbaka mina osäkerhets ryck men då är det viktigt att KOMMUNICERA!! Ser dock fram mot när man får dela livet fullt i vardagen men det är lite bit kvar till det och jag är glad att jag har det så bra jag har det nu!
Det som känns skönt som i mångt och mycket nog hjälper till är att jag äntligen känner mig helt avslutad med allt det gamla och nu har jag bara det nya att tänka på och det känns ro fyllt och jag kan lägga all energi på mitt nya liv!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt