Kvinnor kan

Igår envis som synden ja jag vet ibland inser jag nog inte mina begränsningar. Skulle hon minsann få hem sina möbler som hon köpt tjena mittbena det var två stora tunga otympliga lådor som vägde 40kg styck. Men tror ni minna insåg sina begränsningar och hade tålamod att vänta på en bär hjälp. OH NO inte minna inte kvinnor kan var det ända som brann i huvudet. Fick in lådorna i hallen … stor i 5 min och funderade på hur i hela fridens namn jag skulle få upp dom för trappan. Gjorde ett tappert försök sen insåg jag för första gången min begränsning… det går inte. Minna börjar packa upp sakerna och bära bit för bit upp för trappan. Svetten rann värre än när hon har sex och hon blev surare och surare. Kände att fan varför har hon inte någon som kan hjälpa henne med allt detta .. grrrrrr insåg då att livet som ensam inte är så förbannat lätt som hon alltid intalat sig. Insåg att det är så mycket roligare att göra detta med någon. Men men nu var inte läget så… så hon korkade upp en öl tog fram borr maskinen och satte igång. Insåg ganska snabbt att oj nu blir det att följa ritningen för det var inte alls nån ikea möbel. Tror ni inte hon lyckdes skruva fel trots allt. Jo då men det var hon berädd på. Försökte vara den där pedagogiska mamma samtidigt som lät barnen hjälpa till. Slutade dock med att lilla H attakerade stora H med 2 skrumejslar så det där pedagogiska hjälpa mamma projektet la vi ner. Allt gick finemang… det ända som slog mig var att dagen efter skulle nästa möbel komma SUCK ja det blir bra när det blir klart. Sen insåg jag också att fan massiva ek möbler snygga som fän men tunga!!! Kommer så långt att lådor skulle skruvas ihop och tror ni inte lådjävelen (ursäkta ordet) var fel så jag skruvade sönder skiten…. Arg som ett bi. Skruvar den andra och ja den var rätt i alla fall. Skulle sätta den på plats och inser trots NOGRANNA kontroller på ritningen att jag fått underredet bak och fram och istället för fina ek kanten har hon en skrövligt ful kant, sen följde en lång rad med många fula ord som vi censurerar i detta inlägg. Minna la ner projektet och andades och insåg att ja KVINNOR KAN MEN DET ÄR FÄN SÅ MYCKET BÄTTRE OM VI HAR EN MAN ATT FÅ ATT GÖRA DET ÅT OSS!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt