Svänger lite...


I helgen satt och kände sig grymt ensam och övergiven och längtade efter stor familj... ja nej ta det rätt det gör hon fortfarande och drömmer efter den och hoppas den dyker upp.
Det sköna med att vara en familj är oxå att man har varandra och kan njuta av varandra fast man ändå har ensamheten om man vill ha den. idag har jag en sådan dag... kände bara för att sitta här och vara en nörd och komplett försinna in i datan. ha på mig mina hemma mys brallor och kränga glass fast jag tidigare idag insåg att jag måste banta .. kärlekskilona bärjar komma krypande INTE BRA!!!

barnen och ja hade en mysig kväll inget tjafs inget bråk inget utmana mamma idag ... vi såg en film sen lekte vi på rummet och utan protest la dom efter att vi läst en saga... ibland är de helt underbara!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt