Namnsdag idag

Grattis till mig på Inger dagen!! Fast jag borde nog byta andra namn inser jag. Borde nog heta Minna Den labila K istället. Suck ena dagen skriver man och tänker på hur lycklig man e sen svänger det och man mår piss utan att fatta. Ringer kompisar för att få bankat lite vett i skallen på en och sen sitter och kräker till en annan över en kopp kaffe. Sen när objektet och personen i fråga ringer är han über gullig och allt var dumma missförstånd från Minna som vanligt. Suck till alla som säger till en Oh vad underbart det måste vara att var nykär gud vad du måste vara lycklig som får uppleva det!!! NEEEEEJ Det är skit. Jag hatar det… skulle nog hellre vilja sova igenom detta och bara vara i fasen tråkig Svensson där man vet vad man har och känner varandra ut och innan. Tänk ändå hur sjuk knas det är … Minna som har levt det livet vara ensam och från personen man är tillsammans med 7-8 veckor ibland tom 3-4 mån utan att ens sakna eller bry mig blir totalt labil och bryter ihop efter 2-3 dagar och 1 dag utan telefon kontakt. Grrrrr T. E. vad gör du med henne!!!!????? Ja nu kan man i alla fall konstatera att det är känslor inblandat och saknade spelar spratt med henne totalt. Nej nu ska jag kasta mig över den lunch ja har med mig. Blev inte så mycket till lunch igår. Matlusten är det första som försvinner på minna när hon har hjärte saknad jö.



Eva om Namnsdag idag:
grattis på namnsdagen (i efterskott då)
12 Oktober, 10:21  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt