Vin är inte bra

Det händer typ max 2 gånger om året att Minna dricker mer än ett glas vin.. och en sådan dag var det igår!! Usch fy vad man blir skum av vin... man säger dumma saker och jag är nästan säker på att det är ett sanningsserum... det man inte klarar när man är nykter klarar man förbannat bra med för mycket vin i kroppen!!
Men gudars vad man får ångest efteråt.

Vaknade och var helt säker på att nån slagit mig i huvudet med en stekpanna under natten!! Fy vad taskigt av dem. Ja ja det var till att starta dagen med ett stoooort glas treo.
Bakis och skakig och mår allmänt ugge bugg kan jag meddela. Tur mamma är här och tar hand om mig. Nog för hon ska åka i eftermiddag men jag ska nog överleva tror jag. Får väll krypa ner i soffa och gossa ner mig till tvn eller nått.

Kaffe kaffe kaffe måste ha kaffe NU!!!

adjöken löken nu ska hon gå och tycka synd om sig själv!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt