Ödets irroni

Det har hänt lite saker i Minnas liv och Minna är så där lite allmänt förvirrad om dagarna. Jobba humm... ja det kanske man ska göra ... men.

Ja i alla fall kom Minna fram till att det var nog dax att ta tag i livet och inte gå runt som en förvirrad sill. Chefen kom desutom tillbaka igår och började på mötet snacka om egna ansvars dagar... oj tänkte Minna skulle inte vara en bra idee idag ju!!!

Sagt och gjort ... telefonen togs till och jag kom till jobbet idag och kände YES det här funkar skitbra!!! Jobba jobba... stog det i pannan. Vid 9 tiden kommer man tillbaka efter fikan och nått händer... fastnar tänker jaja det var min dumma data ... startar om och suckar... laddad som jag var.

Får reda på att det var inte bara min som inte funkade utan allas. Sen var det en evig väntan. Bestämde mig för att ta mig till net on net.. dax för en ny mobil. Sagt och gjort. När jag var där kastade jag med en Ipod med... jippi... teknik bög som man är!!!
Kom tillbaka då fick vi reda på att 13.30 kom vi igång igen... suck!!! jaja leka med ny mobil... ;)

13.30 kom det nya bud... 14.15 var det nu!!

14.20 Jippi det funkar!!

15.20 Minna går hem... det var den dagen det!!! så går det Minna ska jobba häcken av sig var det ju men så funkar systemet inte och hon får inte gjort ett skit i alla fall!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt