Lite filosofiska tankar..

Mina just nu stora filosofiska frågor är.


* När vet man att man träffat rätt?
* När vet man om man är så där 100% kär?
* Hur ofta är för mycket och hur sällan är för lite?
* Hur packar man ett hem på en vecka så man slipper lägga all tid på det?
* Hur flyttar man stora IKEA saker utan en karl i huset?
* Hur ska jag kunna försvara det ekonomiska svin av pengar på en månad hon orsakat?
* Hur får man Hedda att bli mindre gnällig?
* Är det bäst att vara lika varandra eller motsatser kompletterar varandra?
* Vart ska jag leta efter mitt normalt sätt väldigt skärpta jag som har koll på allt? Har tappat det totalt.
* Hur lär hon sig kontrollera sin Ipod?
* Varför kan inte Minna se in i framtiden?

Ja nu kommer Minna inte på mer just nu!!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt