Lite skillnader mellan kvinna och man..

Var på Jula idag och handlade och det fick mig att tänka lite hur mannen och kvinnan är olika!!! Alla sakerna är tagna av mina erfarenheter och så ju.

Verktygsinhandling på JULA
*Mannen ska stå och suga och känna och klämma på verktygen han ska ha i minst en timme eller två.
*Kvinnan (läs jag) var inne på Jula i 15 min och kom ut med en skruvdragare, sticksåg, slipmus och alla borr och bits och slippapper man kunde behöva.

Toalettbesök.
* Mannen måste vara sadomasikist eller hur det nu stavas. Han tar med sig tidningen och sitter minst 30 min eller mer... han måste gilla att plåga sig själv med sina ångor.
* Kvinnan går in klämmer lite och gör det hon ska.

Köket.
* Mannen ska vara tuff och kaxig och minsan inte fuska med en elvisp. (läs jag har fått det från en viss man)
* Kvinnan HON älskar sina köksverktyg. Varför slita i onödan?!?!

Messhantering.
* Mannen kort och sakligt. Man är glad om man får svar från en man.
* SMS-terror finns det?!?!

Uttrycka känslor.
* Ja vad mannen tycker ska man tydligen veta men man får nog mer hoppas att man gissat rätt.
* Kanske berättar mer än hon behäver och kväver.

Klädinköp.
* Mannen går till butiken 1 gång om året och säger ge mig det som är snyggt på mig.
* Kvinnan OJ OJ OJ klädkontot är stoooooort och det är nog nått varje mån.

Sen kom jag inte på fler just nu fyller på efter hand sen!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt