Kvällen slutade på akuten

Jag låg i sängen och tänkte på fredagnatten... hör ett bank och Lilla H i tårar .. suckade tungt och kände oj bråk igen. Kallade på Lilla H tänkte det var inte så farligt kom då. Tillslut kommer han ut... blodet sprutar och det är blod över allt. Minna grips av panik och kastar sig in på toa och försöker gripa tag i vart allt blod kommer från.
då ser jag till min fasa att han har ett 1cm stooort jack i överläppen. PANIK. ringer en kompis ... kastar över Stora H .. ringer akuten men som vanligt att få prata med nån människa det får man inte.
Bestämmer mig för att åka in... känner mig svimfärdig... allt bara snurrar.

väl inne på akuten fick vi hjälpt fort och det var skönt. hade inte varit kul att sitta länge på akuten!!
Han blev limmad och nu ser han ut som en liten boxare!! tilltuffsad men mår bra i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt