100 saker om bara mig

100 frågor och svar, bara om mig. =) Vad gör man inte för att skingra tankarna!

1. Tre namn jag lyssnar till?
- Minna, Mamma och Camilla

2. Någonting jag tycker om med mig själv?
- Jag är snäll

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv?
- För negativ ibland.

4. Detta är jag rädd för?
- Mina innersta känslor.

5. Tre saker jag vill ha varje dag?
- Kramar, kaffe och få gulliga SMS

6. Tre saker jag absolut inte kan göra?
- Skratta åt Mr Bean, sova länge på morgonen och stänga in tårar när jag har känslor.

7. Detta tycker jag om att göra?
- Umgås med nära och kära, vara med barnen och kramas.

8. Detta vill jag göra just nu?
- Ha sex.

9. Bästa känslan?
- Äkta kärlek.

10. Värsta känslan?
- Livet när det är kompliserat.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har?
- Rolig, omtänksam, romantisk, kärleksfull, seriös och en drömmare som jag.

12. Är jag kär just nu?
- Svårt fråga... återkommer när jag vet ett bra svar. Åter kommer med ett svar nu... jag tror jag börjar bli det... och det är skitsvårt!!!

13. Jag vill gifta mig?
- Jag skulle bara gifta mig en gång i livet, men nu har jag ändrat mig. När rätt man kommer så vill ja det. Nu får jag börja med att skilja mig!!

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör?
- Tänka mindre leva och njuta av livet.

15. Min käraste ägodel?
- Mina barn.

16. Något jag vill ha i present:
- Den stora kärleken.

17. Detta har jag på mig just nu?
- Jeans, linne och en O´neil munkis. BH och trosor så klart.

18. Favoritkläder?
- Jeans och en topp

19. Favoritdjur?
- Dammråttor

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest?
- Ja är nog allätare... men Pop antar jag

21. Favoritlåt just nu?
- OJ ... vad heter den... hum. Återkommer när jag vet.

22. Roligaste ämne i skolan?
- Slöjd och sexualkunskap

23.Tråkigaste ämne i skolan?
- Svenska...

23. Stjärntecken?
- Vågen

24. En bok jag gillar?
- Harry Potter i alla lägen.

25. En film jag älskar?
- Dirty Dancing är braaaa! Harry Potter.. Sagan om ringen.

26. Favorit tv-program?
- OJ tv... vad är det?

27. Favoritdoft?
- Hugo- deap red

28. Detta äter jag gärna?
- Godis

29. Dricker helst?
- Kall Öl

30. Favoritgodis?
- Gelehallon

31. Hit vill jag gärna åka på semester?
- Thailand, australien och de egyptiska pyramiderna.

32. Färg på mina ögon?
- Gröna

33. Min längd?
- 166 cm.

34. Jag tror på:
- Mig själv

35. Jag spelar?
- Wii

36. Person jag beundrar?
- De personer som vågar erkänna sina känslor och rädslor.

37. Så här bor jag?
- Just nu i ett hus.

38. Antal döda krukväxter i hemmet?
- OJ ... för många.

39. Det här tänder mig?
- Varsamma händer på rätta stället.

40. Det här gör mig avtänd?
- Minnas klumpighet.

41. Favoritfärg?
- Svart

42. Favoritcitat?
- Bara mina egna dumma små citat...

43. En hemlighet jag vet?
- OJ bär på många

44. Bästa present jag fått?
- Jag var 10 år ca och var hos min morfar i Sundsvall och min pappa tog med min bästa vän upp och överaskade mig med!!!

45. Senast köpta skiva?
- Herre gud... skiva.. nej det var länge sen!!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är?
- Ögonen och händerna.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
- OJ mer än jag orkar bry mig om.

48. Udda förmåga/egenskap:
- Kan vända helt på fötterna svårt att förklara.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
- Delfin

50. Vad lyssnar du på just nu?
- Barnens buslek.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
- Vaknat ska baka bullar med barnen.

52. Var är dina föräldrar födda?
- Sundsvall och malmö.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
- Itunes

54. Vilken är din favoritrestaurang?
- OJ ... ingen aning går väll tyvärr inte ut för ofta.

55.När badade du i en pool senast?
- I grekland.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
- Japp.

57. Hur många barn vill du ha?
- 3 har jag alltid velat ha. Men ja som det ser ut nu är jag glad för dom 2 jag har.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
- Dansband är väll inte min grej.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
- Nä.

60. Vad har du för TV-kanaler?
- Canal digital...

61. Har du åkt moped någon gång?
- Ja.

62. Har du busringt någon gång?
- Många gånger.

63. Har du fått felparkeringsböter?
- ja tyvärr

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
- Nej höjder är inte min grej.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
- Aruba

66. Har du en egen trädgård?
- Ja ett litet tag till.

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
- Ingen aning, kollar inte på sånt.

68. Kan du alla orden i nationalsången?
- Vet inte var ett tag sen jag sjön den.

69. Badkar eller duschkabin?
- Just nu båda delar.. sen bara badkar.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
- Juno tror jag den hette

71. Favoritpizza?
- en med bearnäsås på.

72. Chips eller popcorn?
- chips.

73. Vilken färg på läppstift använder du?
- Inget

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
- Nä, vaddå? Kan man det ens?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
- haha nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?
- Apelsin.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
- Arbetskollegorna, kebab

78. Favoritchoklad?
- go och glad kex choklad.

79. När röstade du senast?
- Senaste det var val.....2006?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
- förra veckan

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
- nja mer tröstpris så fall

82. Är du bra på matlagning?
- Jag kan det jag kan

83. Klarar du att tanka själv?
- Självklart.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
- Nej.

85. Pepsi eller Coca Cola?
- Fanta

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
- Räknas en trolldräkt?

87. Vad var det senaste du handlade?
- Linser på nätet utan att jag trodde jag beställde det.

88. Har du kräkts offentligt?
- beror på vad man menar med offentligt.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
- Kärleken såklart hellre fattig men rik på kärlek.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- bara om det är besvarat

91. Har du ringt något betalnummer?
- Ja tror det... ingen aning.

92. Kan man vara vän med sitt ex?
- Måste vara det för barnens skull.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
- har nog bara varit själv där inte besökt någon sen min kompis pappa höll på att dö.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
- Nej

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
- Vet inte ens om jag har en.

96. Vad har du i din väska?
- Passerkorten till jobbet, plånbok, mobil, ipod och gamla kvitton.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
- tänker på tok för mycket... men det är samtidigt mysigt att tänka. Bara det är bra tankar.

98. Vad är du tacksam för idag?
- Att jag vågade vara mig själv och visa den sidan av mig som jag gjorde igår och inatt!

99. Var hittade du den här listan?
- I http://1vuxen2barn.blogspot.com/.

100. Har du varit ärlig när du besvarat frågorna?
- Ja antagligen för ärlig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt