Lite avundsjuk på alla andra idag...

Tänker på alla runt mig.. alla verkar ha det så bra. Nog för att alla är skilda och så ju. Men alla har träffat nya och har nya pojkvänner... utom jag!! Ingen pojkvän här inte så långt ögat når.

Drömmer mig ofta bort ... till allt det där mysiga som det innebär att ha pojkvän. jag vet har inte fysiskt varit singel så länge men mentalt aldeles för länge. Klart man längtar efter lite kärlek när man inte haft det på länge.

Vill ha nån att träffa i vardagen... få dom där gulliga messen. Romantiken och de varma kyssarna. Tänk att få gå där på nått mysigt ställe hand i hand skratta och se så där äkligt lycklig ut!!!

Slippa ligga i den där stora sängen och slippa somna ensam! Ha någon som tar tag i en och kivas med en i soffan... usch fy när man är ensam då kan man komma på tusen mysiga romantiska saker att hitta på.

Usch nej detta får mig väll att verka hur desperat som hälst.. ja kanske må hända men vem är inte desperat efter kärlek när man är ensam. Är det egentligen så fult. Nog för man över lever ändå ju.

Nej jag har insett får väll hoppas det finns en gud där uppe och i så fall du gud jag bor på H-vägen ... i nybro ... var snäll och skicka hit han med fed-ex

eller nej vänta... min önskelista till Tomten julen 2008.
-en pojkvän... en kärlek till bara mig.
Sen har jag inga fler krav... tycker ska det vara så svårt när alla andra kan!?!?!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt