va e det för dag idag, för de är ingen vanlig dag...

för det var Minnas födelsedag!!
hua.. fatta 35 år ... var är man då ... medelålders eller... ja man är ju halv vägs till 70 och det känns ju lite gammalt. fast när jag är 70 är jag väll lika ung som idag.
fast jag hävdar bestämt att jag är ju 25 + inte en dag äldre.
äsch .. nja jag är 35 stolta år ... tänk vad erfarehet jag har ... jo hela 35år ju.
maken var tyvärr frånvarande denna dag .. men lyckades ändå överaska mig när jag kom hem till denna vackra blomma. tack darling




av snälla mamma kom detta kort på lådan. Perfekt!! tack så mycket




Sen på em kom goa M och bjöd på choklad mouse tårta och denna fina blomma. 100000 tack!!




kände mig grymt uppvaktad!!!
Bästa var dock detta hemma snickeri från sonen





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt