Helgen


avsaknad av bloggen är total. livet springer fram där av finns det inte så mycket tid för att skriva. men det är mysigt för det händer massa skoj i vardagen.
skriver lite om helgen bla.
lördagen var det ju loppis dags. jag och goa M skulle stå tillsammans.












först hade vi ute bord men fick inne. tyvärr var det inte så många som kom det var ju massa annat samma helg och loppis i kalmar så ja det var inte så bra som ja hoppats på men men.
jag fick sålt för 1200kr och köpte för 100kr ca. så lite förtjänst gjorde jag i alla fall.
Tyckte synd om M som inte fick in lika möe sålt.
fick trevligt sällskap av fam. t med under loppisen.
det som kändes underbart var att efter loppisen samlade folk till barnhems barnen i lettland eller var det nu var. ett helt rum med kläder blev det. härligt!!
sen när det var klart var det hem och lasta med det som jag inte ville skänka.
sen kom karlsson och hämtade mig. vi for ut till stallet och tog oss en härlig runda på ace och ran.








tror hon njöt bra av det. hoppas jag får sällskap igen.
söndagen tog vi och packade oss iväg med härliga fam L-R till nybro simhall. det belv lek och plask i 5 timmar. härligt gött och toppen på alla vis!!!
Tyvärr glömde jag kameran så inga bilder har jag och visa upp.
efter badet åkte jag och hugo till stallet.
















vi tog en tur tillsammans inget jag räknat med men det gick så bra och inga problem. underbart och härligt att kunna rida så med sin son. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt