älskade goa lilla unge....

Ibland fattar man inte hur man klarar vardagen med detta lilla stinna hormon paket. Det värsta är att då inser man att detta är bara början. hon är idag 7år. Bara 7 år eller var det redan 7år.
fatta min dotter är 7år och galet underbart jobbig ibland.
hu det är verkligen en testning på hör nivå och jag känner hur mammas tåla mod testas in i det befintliga. det är nu nu nu jag måste vara hård. icke ge med mig. ger jag med mig nu då lägger jag grunden för framtiden.
ena stunden vill goa lilla bönan krypa upp i knät och vara liten. nästa stund är hon stor och jag är pinsamma mamma som aaaaaldrig ger henne nått.
det är inte lätt att hänga med i turerna som hon har. ena stunden är hon liten tjej och är ledsen för hon slagit sig nästa stund ska hon färga håret blått, ha pirsing i naveln och ha kläder som knapt täcker kroppen. men haaaaaaallllåååå du är 7 år gammal.
får hon inte det hon vill då blir hon rysligt arg. och alla andra får och alla andra har det bättre och jag är värsta mamman som finns. då har hon det mycket bättre hos pappa. här om dagen frågade jag ju men fråga pappa om du får det av han då.
-nej det får jag inte för pappa köper inte sådant till mig det är ok.
men hallå vad hände med värsta pappan då. nej då var det helt plötsligt ok. MORRRRRA lite. ( fast det sa jag inte till henne )
fast jag tänker sen goa M du har rätt inte använda pappa som så. det är nog inte bra som du säger. men gud ibland bara slinker det till i stundens hetta.
men jag undrar i mitt lilla huvud varför är saker ok att det är så hos pappa men inte mig, och är det så mycket mer fantastikt hos pappa och bra hos pappa som hon säger.
ibland när hon är så där arg och bara hotar med att flytta pappa och allt undrar jag vad som skulle hända om man sa ja. fast det kommer aldrig att hända. för bara genom att skriva det här blir jag gråtfärdig och får ångest i hjärtat.
ALDRIG!!!! nej det får inte ske.... min arga lilla goa underbara hormon stinna böna får aldrig flytta!!!
älskade go-bus du anar into hue möe man älskar dig ... trots dina mindra tilltalande dagar.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt