En eloge till forex i kalmar



För några veckor sen var jag ju och växlade in mina omtalade resecheckar. Det var rätt dyrt att växla in och jag fick ju inte så mycket som jag hade trott men va tusan jag var superglad ändå. ”gratis” pengar ju och att de faktiskt löste in dem så där efter 12 år med lite namnbyte på nacken. Resultatet blev 400 goa pund att ha kul med i skottland.


Dock glömde tjejen ge mig de svenska pengarna i rest då den ville avrunda. Det innebar att jag skulle få 47kr. Kunde inte vända då de stängt.


Försökte ringa men ingen som svarade.


Idag var jag dock nere för att växla pengar till lördagens loppis, då ville de ta 20kr för att göra det så jag påpekade lite snällt att de var nog de som var skyldiga mig pengar hi hi då frågade de tjejen som var där den dagen och hon var så glad jag kom tillbaka.


Jag fick min 47kr jag slapp betala 20k för växlingen och jag fick en bio check. What va härligt äntligen ett ställe som var lite service minded!!


Helt klart värt att gå dit igen. Inte många som har så bra servic och bryr sig så om den lilla kunden. Jag hade ju inte brytt mig om de 47kr ju utan jag ville mer eller mindre kvitta de mot avgiften för att växla tänkte jag.


Så wow säger jag…. En eleoge till Forex kalmar!!!







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt