lite tradigt...


man bloggar så gott man kan, ibland är det om familljen för att det är mitt liv. iband är jag stor i käften och säger vad jag tycker och tänker. ibland skriver jag saker bara för att provosera.
det finns saker jag vägrar lägga ut för det är mitt liv för privat.
jag lägger ut saker där jag blottar mig själv däremot där jag visar min sida som inte alltid är det glada bästa för så är jag. jag är inte perfekt på nått vis.
men skriver saker och vinklar för att locka läsare. jag kommer aldrig få läsare som jag vet vissa monsterbloggare har. jag har aldrig tävlingar som jag vet vissa har. men jag har väll inte tillräckligt många läsare.
jag har i snitt 25 läsare på mina inlägg. men ibland stiger detta antal.
jag vet dock inte helt hur jag ska tolka statestiken.
men det tradiga med det är att JA HAR NÄSTAN NADA KOMMENTARER PÅ MIN INLÄGG
varför ... och när jag får är det bara tradiga kommentarere där man är annonym.
vist man har alltid valet att vara anonym men det faktiskt lite trist när jag står och blottar mig vågar stå för min handling. varför vågar inte de som skriver stå för sin?!?!?!
lite trist för det finns inget mellanting där man kan skriva bara namn på inställningar utan då måste man godkänna anonyma med. men klart om du bara skriver namn kan man ju skriva anonym fniss så det hjälper ju inte.
men som tur var har jag haft problem med min blogg innan ... så jag ändå sätt att ha lite koll. så jag har mina aningar om du som kommenderade mitt sura mail från tradera hi hi ... ja jag var sur .. sur så in i för jag har varit så ärlig i mina mail och svarat jätte tydligt till tjejen men det var inte tillräkligt tydligen 


Kommentarer

Den "anonyma" sa…
Så du vill att man ska kommentera, men bara på dina villkor? Man måste väl få en annan åsikt om en sak? Om sen jag väljer att vara anonym eller inte (vilket man tydligen inte kan vara) borde inte spela någon större roll, poängen kommer ju fram ändå. Och som du själv säger så kan jag ju likaväl skriva ett helt annat namn än mitt eget, skulle det kännas bättre på något sätt?
Och jag kan tycka att du är lite motsägelsefull när du säger att du bjuder på dig själv och öppnar dig osv, men i nästa andetag säger att du kryddar lite och väljer ut vad du vill skriva. Man ska aldrig ta bloggar på fullaste allvar tycker jag, men jag tycker också att man som bloggare får vara beredd på att folk tycker olika och kanske också vill vara anonyma, det är ju så bloggupplägget funkar. Jag vill dig ju inget ont, men jag har en annan åsikt än dig, och det tycker jag att jag har rätt till.
Minname sa…
kommentera hur du vill jag orkar ärligt inte ha en diskution om det. känns det jobbigt läs inte bloggen jag skriver det jag vill skriva.
bjud inte på mina auktioner på tradera det är valfritt.

ja jag vill gärna att folk ska kommentera men man behäver ju inte skriva dumma saker ju.
det känns liksom lite trist när man aldrig får kommentarer på inlägg och de lyser med sin frånvaro. sen när det kommer en är det negativt!!!

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt