gårdages besök gav många skratt


jag lämnade bort min lilla böna till älskade farfarn. Som hon tjatat massa om hela tiden.
så bar det iväg... först var det 1:a klass skolan med dottern.
himmel vilka minnen... kunde ju inte låta bli att tänka lite på mitt frörsta år i skolan med tjocka ingrid som lärare.








sen bar det iväg till matsalen oh here gud altså min dotter har sin första förälskelse. En kille i 3:an. Hon har fått kramar av han och han tittade faktiskt lite så där gulligt på henne i maten.
men altså var man så där über fnissig och fjantig när man var i den ålder och blev kär. hon kunde ju knapt äta stackarn.
men det var kul att se. jag förseslog jag skulle prata med honom men det gick INTE hem. åhhh mamma du är pinsam.
men på rasten lyckades jag lura till mig lite bilder ha ha tala om att hon fick tjej fnissan när hon såg det sen!!!




avbytar bänk vid halvtid och jag gick vidare till förskoleklassen och hälsade på lilla sonen.




det var kul att se hur alla är mot han. även om han är ny. han hade massa vänner och verkar trivas så gott.












härligt dag och så mysigt!!
men gissa om jag var trätt när dagen var slut. beundrar alla som jobbar där. hi hi


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt