Manligt/Kvinligt

Att vi aldrig lär oss.
Pojkvännen ringer... ja jag har tänkt lite så jag har kommit på att jag hinner gå på konserten efter flygträffen och har bokat det nu.
var på minna syrnar till så där kvinnligt... jaha ombokningar och ändrade planer igen och inte ens frågande. när han säger ja det blir väll bra. säger hon så där kvinnligt.
- ja du gör som du vill du bestämmer själv.
men innerst inne ska han veta att nej det vill hon inte hur korkad kan jag vara som bokar upp nått hela dagen utan att tänka på henne klart jag säger nej jag vill vara med dig avbokar direkt.

mailar mitt ogillande jag och får till svar men det var ju som en fråga och han kan minsan avboka och så vidare. det vill säga det var en fråga.
-men va fan vart i detta är det en fråga?!?!?!
Som tur var älskar jag honom och har är så söt att jag inte kan vara sur på han för länge!!

varför kan mannen inte inse att han alltid ska tänka på kvinnan först och att det är oförskämt av han att boka upp nått en dag han först sagt han skulle vara med henne ju.

varför kan vi kvinnor inte lära oss att säga sanningen istället för att linda in det i siden band och ge mannen ett val. Hna väljer ju av ren okunskap alltid fel ändå!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt