Livet är lustigt...


Haha vad ska man säga... hur sjukt kan livet vara. Här om dagen fick jag nog den mest skumma inbjudan jag fått i mitt liv.
•-         Kan vi inte gå på par middag du och din nya jag kan alltid fixa någon dam att ha med mig.

Jag höllt på att sätta i halsen av chock. Vad svarar man på en sådan grej. Vist det är väll ypperligt trevligt att man kan vara vänner efter en skilsmässa men att gå på par middag med sin ex man och sin nya pojkvän hum... nog den skummaste frågan jag fått på länge.
Jag sa i alla fall ett klart och tydligt nej på den frågan. Jag vet att pojkvännen aldrig skulle vilja det och det är inget jag tänker tvinga han med heller... sen helt ärligt nej tack (trevlig inbjudan) men NEJ TACK!!!

Jag är dock glad att han inte missunnar mig denna lycka och är glad för min skull och att han ringer och bryr sig men det får räcka där, någon par middag är jag inte redo för och jag undrar om man blir det!?!?!

Livet är lustigt = vändningar i livet soom leder till nått bra... ny underbar pojkvän... (allt som oftast alla har vi våra sidor, har en och annan själv) inget surt ex som lägger sig i och känner sig sur och tvär. istället för två olyckliga människor är vi nu två må bra lyckliga människor som lever de liv vi vill men kan ändå enas och vara vänner för barnen och det är skönt!!


kommentarer:

Minna-mu om Livet är lustigt...:
Haha ja tala om skum sits... haha jag vill och kan inte ens föreställa mig det. Det är nog lätt att tänka sig i teorin att man inte skulle tänka nått speciellt men att när man sitter där skulle det nog kännas yber skumt. inte det minsta för att jag har några känslor för ex et eller är det minsta avis på han och alla hans brudar men ändå!!

Haha kan man ha för många tröjor i den åldern???? 
IP: 217.211.192.172
14 November, 07:06

Mona om Livet är lustigt...:
Hehe, jag hade nog inte heller tackat ja... skulle nog varit lite.. hmm, spänd stämning kanske...? =D
För övrigt stod jag och svor i sovrummet imorse, för Eskil har FÖR MYCKET tröjor nu!! Du har dränkt oss i tröjor, människa! Hur hann Hugo med att använda alla!?!? =D
IP: 85.195.36.170

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt