När växer håret på bröstet ut??


Igår bestämde jag mig att vara envis så klart.. ja kan jag vara annat?!?! Tog mig runt på stan med två barn... gick bra ge dom nått att tugga på gick bra. Hem och byta kläder ... funkade fint fint fick på mig fristadssnickarbyxor och proffs hanskar (ja skit samma att det var dyra trädgårdshanskar men det var väll skydd för mina små händer) sen ner tömma bilen på barn och saker ... öppna trunken och leta efter domkraft och fälgkors... hittar inte fälgkors och får lite panik. Hittar dock nån lite mutterlossare med dom kraften och jag tänkte OJ hur ska detta gå... denna vet jag inte hur jag ska: "utan ställ dig försiktigt på det och gunga lite med kroppen upp och ned, håll balansen med hjälp av att hålla i bilen"
Jaja skam den som ger sig. Jag hissar upp bilen ... skulle lossa muttrar och då finns det nån snygg platskopa på som är stört omöjlig att få av tänkte jag kan väll för fan inte sluta och sen erkänna att jag inte ens fick av platskopan... drog och slet till slut gick det. Sen muttrarna hum ja... vilket håll skruvar man dom på insåg till mig skräck att jag skruvade åt fel håll OJ inte bra men till slut med lite styrka fick jag upp dem.
Observera allt detta sker under full koll på två små barn i mörker!!!!! Man är väll kvinna!!!
Smidigt som tusan byter hon däck efter däck... 45 min senare och bilen var utrustad med 4 vinterdäck ... Sträcker på mig och är stolt som fan.
Det var ex antal karlar som körde förbi mig och alla körde lika sakta och tittade stort på mig... tänkte i mitt stilla sinne har ni aldrig sätt en riktigt kvinna innan... ha!! Tycker lite synd om fruarna ... gubbe kommer hem och säger att han minsan sett en kvinna byta däck så nu finns det ingen ursäkt. Tur att vi kvinnor är smartare än mannen i det läget och inte går på det!!! Fast det nu var sant!!

Så nästa gång det blir en sådan där vad ska man och kvinna göra hemma diskussion i i "familjen" K & E så ska hon ta sig manligt i skrevet fisa lite och säga harkel dammsuger du så byter jag vinterdäck!!!!!
*sträcker lite på sig*


kommentarer:
Malin  (malinpalin27@spray.se) om När växer håret på bröstet ut??:
Fan, du kan allt! Inte dåligt att byta däck! :D
IP: 81.88.0.113
04 November, 22:43 
Minna-mu om När växer håret på bröstet ut??:
Hahaha vist känns det bra när alla är avis ... och tänk HON ÄR BARA DIN!!!!! så nu sitter han vid fika bordet stolt som en tupp och skryter eller !?!?!
IP: 217.211.192.74

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt