Fixar Minna är i farten


Nu jäklar Minna tar tag i livet. Igår städade hon och rensade överallt så gott som. Packade ner lite saker till barnens pappa så får vi se om det är nått han vill ha. Det är svårt att göra den där bedömningen ska man kasta eller ge han. Tänk om han finner allt är skit... ja men då får han väll säga ifrån.

Packade om och fixade ... så nu har jag gått från att ha 4 jul lådor till 2 det är bra tycker jag. Hittar dock inte vissa saker... men det dyker väll upp på fredag då ska jag ge i kast med den där förrrådsrokaden hade jag tänkt mig. Vist lite finslipning i skåpen och så måste göras... men det som inte syns just nu har man inte ont av. Alla papper och saker måste ju rensas... huga!! Får åka till Ikea och ladda upp med lite kontors bra ha saker.

Känner mig MYCKET nöjd i alla fall och jag trivs super bra i lägenheten. Snart dags at göra det där lite spännande fixa köket tapetsera biten ju.
Ska köpa lite tyg och sy lite fina skydd att sätta upp i badrummet, så jag kan dölja de där trista förvaringsgrejjerna som inte är så kul att titta på.

Lämnade in mobilen igår. Nu var jag så smart och förutseende att jag insåg att jag kommer dö utan och ja hade den gamla kvar. Tur var det 2 veckor skulle det ta och inga lånemobiler fanns. Inte nog med det skulle jag åsamkat felet själv då får jag betala 450kr... suck. Köpt 20 augusti och hör snäckan skorrar så dant att man inte hör folk. Hur i tusan skulle jag åsamkat detta?? Och ska en mobil för 2000kr inte hålla längre. E rätt besviken kan jag säga.


kommentarer:
Amanda  (amandalarsson@mac.com) om Fixar Minna är i farten:
det e så sörande med mobiler som inte fungerar
IP: 90.234.75.124



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt