vilken smart grej....

stod i duchen igår och filosoferade.
vilken fantastisk konstruktion de har. och vackra är de med. jag pratar om brösten. de har ett fantastiskt syfte. 

sen hur fantastiskt är de inte som kan föda upp ett barn eller flera. jag tycker detta med amma är så fantastiskt. att de kan producera detta fantastiska ämne som är så bra och perfekt för barnet. vilken trygghet de kan ge för det lilla barnet. 

de stora är ju inte ammade och jag trodde ju inte det skulle gå så jag är så lycklig och förvånad hur fantastiskt det är. tänk det kvittar hur brösten ser ut och hur små eller stora man har. det löser allt perfekt ändå. jag är så glad att jag kan amma och att mini är så amnings villig. 

jag får ofta frågan när jag ska sluta har inte ens tänkt på det vill inte tänka på det kommer inte tänka på det. utan jag tror det ger sig med tiden. för jag är rätt säker på att mini inte kommer amma när hon är 18 år ha ha men jag vet just nu verkar ingen vara inställd på att sluta. ;0)) 

för just nu är jag så stolt över mina fantastiska bröst som gör så mycket nytta!! tack för att ni funkar så bra. ;0)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt