Skälvande minuter...


Det finns inget som är så pirrande i magen när man sitter där och får meddelande att det är 15 min kvar på en auktion på tradera som du känner att du bara måste ha.
Har velat ha ett par stövlar som Mallis haft vet att ja varit sjuk avis o att det var äkta kärlek när jag såg dessa första ggn. Har inte tänkt på det så mycket sen. Men satt en dag och letade. Och där var de… ett par underbara stövlar Dr. martin helt wow fantasktiska. I min storlek.
Jag bjöd så klart bums.
Igår fick jag sen meddelande att det var 15 min kvar… och jag satt som en hök. Pirrade av nerver i hela kroppen. För att inte tala om hur lång är inte den sista minuten.. herre gud känns som de förlängt den extra ärligt asså.
Men jag VANN ha ha och inte nog med det … de höjdes inte heller … utan jag vann för 152kr. Helt överlycklig.
Ikväll blir det betala och sen vaka över brevlådan.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt