Minna med guldbyxorna



När jag var liten gick pojken med guldbyxorna. Detta var en serie som väckte längtan vilja och wow så skulle man ha det.
Självklart som alla annan tv är det ju tv och skulle aldrig hända i verkligheten.



Eller !??!!?


Jo varför inte. Jo det har hänt….
Igår var jag och shoppade lite second hand så där som ja älskar. Vi tog Human bridges i stan när vi lämnat m på tåget. Där hittade jag en spindelman tröja till lilla H. Strumpbyxor klänning och mössa till mini M.
Ja och stora h tog en egentids prom och shopping på den andra human bridges på södercentrum där hittade ja ett par till only jeans precis som de som var lite små nu i större storlek. Jag vet att de går bra på tradera och nu fick ja ge 40kr så jag tog dem hur eller hur. Hittade även puma skor till mini och nått annat.
Nöjd med mina inköp åker jag hem provar byxan … var lite tajt men men nya ryck med gå ner i vikt så ska det gå. Rättar till fickan och känner någon lapp skrattar till och tänker ja ja vad ska jag hitta för kul lista här. Tar upp då är det 200kr



Ha ha så allt jag köpte igår var gratis. Helt ok!! Toppen kom lägligt då denna månaden var lite tunn i plonkan med en dator som skulle betalas.


Så igår fick jag känna mig som pojken med guld brallorna. Härligt!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Höftledsreflux och von rosenskena

helgens skämt